Jak odważyć się na wielkie zmiany w życiu - spotkanie z Pawłem Kopijerem
Data rozpoczęcia: 2019-11-14
Data zakonczenia:
Podczas spotkania, które odbyło się 14 listopada 2019 r. w Bibliotece Ratuszowej, Paweł Kopijer podzielił się swoją wiedzą o zmianach. Autor opowiedział o tym jak ze zmianami można sobie radzić i jakie miejsce mają one w jego życiu. W czasie spotkania przedstawił również świat swojej nowej książki pt. "Mrok we krwi". Goście mogli także wziąć udział w konkursie wiedzy o głównych bohaterach fantastycznego świata, który stworzył autor.
Paweł Kopijer - przedsiębiorca, menedżer, wykładowca akademicki, trener, coach, konsultant i ekspert efektywności rozwoju. Studiował matematykę, elektronikę i zarządzanie. Jest również absolwentem brytyjskiego MBA. Autor licznych publikacji, standardów z obszaru zarządzania oraz metodologii badań rynkowych. Pasjonat technik samokontroli umysłu i efektywności osobistej.
Jego życiową pasją jest pisanie. Dwadzieścia pięć lat doświadczeń w biznesie ustępuje obecnie miejsca realizacji tego marzenia. Stworzone od podstaw uniwersum Dwuświata staje się kanwą dla serii powieści z osadzonymi wątkami wyrazistych bohaterów. Pierwszy tom Kronik Dwuświata, zatytułowany „Mrok we krwi” wprowadza czytelnika w intrygującą, wielowarstwową fabułę w klimatach magii i miecza.
„Mrok we krwi” autorstwa Pawła Kopijera, jest I tomem serii KRONIKI DWUŚWIATA. Ukazuje dwie różne historie dwójki bohaterów, którzy w wykreowanym uniwersum magii i miecza mierzą się z przeznaczeniem. Losy młodej szamanki i skażonego mrokiem zabójcy są tylko wątkiem na tle zmagań potężnych sił żądnych władzy absolutnej. Przygoda wprowadza Czytelnika w szerszy kontekst nakładających się knowań, intryg i pułapek. Królewskie rody, mocarni wojownicy, mityczne stworzenia, potężni magowie, manipulujące ludźmi bóstwa tworzą wyjątkowy klimat. Książka jest przeznaczona zarówno dla dorosłego Czytelnika jak i dla młodzieży. Wydanie II tomu tej serii jest planowane na kwiecień 2020. Na bazie uniwersum Dwuświata powstają obecnie projekty gier planszowych.